Analizy / Raporty

standard Sally Ann Moore radzi jak utrzymać uwagę osób uczących się w świecie, który nas rozprasza na maxa.

Opublikowane ostatnio badania na temat współczesnych uczniów stały się inspiracją dla tego krótkiego artykułu na temat potrzeb „Millenialsów”. W miarę jak e-learning staje się coraz popularniejszy w biznesie, a nauka na urządzeniach mobilnych i smartfonach na dobre wpisała się w strategie firm, działania szkoleniowe również muszą dorównać rzeczywistości nowoczesnych uczniów. […]

standard Samopoczucie i motywacja pracowników na świecie

Już jest najnowszy Raport z wynikami badania „Barometr Pracownika 2016”. To najnowsze i jedyne takie badanie pracowników dostępne na polskim rynku. W tym roku przeprowadzono ponad 14 tys. wywiadów z pracownikami w 15 krajach na 4 kontynentach. Barometr prezentuje światowe trendy w motywacji  oraz drogę, którą firmy powinny zmierzać, aby […]

standard Zmiany przepisów Ordynacji podatkowej

Od 1 stycznia 2016 roku znacznie zmieniły się przepisy Ordynacji podatkowej. Niektóre z nich takie jak na przykład rozstrzyganie wątpliwości na korzyść podatnika, czy możliwość zapłaty kartą bankomatową w urzędzie podatkowym albo możliwość zapłaty podatku przez osobę trzecią powstały z myślą o podatniku i niewątpliwie ułatwią nam kontakt z urzędem […]

standard Głos z branży – sytuacja na rynku logistycznym

Branża logistyczna jest barometrem dla całej gospodarki. Sektor ten bardzo szybko odczuwa tendencje panujące na rynku, ponieważ każdy operator logistyczny tak naprawdę łączy interesy producentów i konsumentów. Dlatego też mając szerokie spektrum poglądowe zauważamy, a co więcej jesteśmy w stanie prognozować sytuację gospodarczą na rynku. Wysokie oczekiwania konsumentów wobec cen […]

standard Jacy specjaliści mogli liczyć na najwięcej ofert pracy w 2015 r.? Raport Pracuj.pl

Jak wynika z danych Pracuj.pl, w 2015 r. jednymi z najbardziej poszukiwanych pracowników byli specjaliści ds. handlu i sprzedaży, finansiści oraz eksperci IT. Najwięcej ofert dla tych specjalistów pochodziło z branż: handel i sprzedaż; bankowość, finanse, ubezpieczenia; IT oraz telekomunikacja i zaawansowane technologie, ale upomniał się o nich także przemysł […]

standard Branża leasingowa sfinansowała inwestycje o wartości blisko 50 mld zł

Wyniki ogłoszone przez Związek Polskiego Leasingu pokazują, że branża leasingowa w 2015r. odnotowała 16,3 proc. wzrost wartości nowych kontraktów, dzięki sfinansowaniu aktywów o łącznej wartości niemal 50 mld zł. Leasing jest głównym, obok kredytu zewnętrznym źródłem inwestycji pracujących w gospodarce. Warszawa, 28.01.16: Związek Polskiego Leasingu podał, że w 2015 roku […]

standard Polski marketing koncentruje się na jakości

Polski marketing koncentruje się na jakości Simon Mainwaring, gwiazda pierwszego dnia GOLDEN MARKETING CONFERENCE, po raz pierwszy zaprezentuje się przed polską publicznością, przekonując, że pozytywny wpływ marki na kształtowanie kultury i tworzących ją ludzi ma bezpośrednie przełożenie na lojalność konsumentów oraz wielkość sprzedaży. A jak w opinii Mainwaringa radzi sobie […]

standard Polski leasing na ścieżce wzrostu

Znaczenie leasingu w finansowaniu inwestycji w Polsce systematycznie rośnie. Wyniki ogłoszone przez Związek Polskiego Leasingu po I półroczu pokazują, że branża leasingowa odnotowała 13,2 proc. wzrost wartości nowych kontraktów, dzięki sfinansowaniu aktywów o łącznej wartości niemal 24 mld zł. Leasing jest głównym, obok kredytu zewnętrznym źródłem inwestycji pracujących w gospodarce. […]