Polecamy

  • Jak w 3 krokach zadbać o pracowników o najwyższym potencjale w Twojej firmie?

    Więcej

    Zarządzanie talentami jest proste – należy usuwać im kłody sprzed nóg. Jeśli jednak w Twojej firmie, podobnie jak w prawie każdej na świecie, nie brakuje wyzwań, to potrzebujesz mieć dobrze opracowany program wyłonienia, zmotywowania i utrzymania grupy o najwyższym potencjale. Bo to oni, awansując w górę lub w bok, będą […]

  • O przyszłości na rynku pracy… czyli o demografii, o cyfryzacji i o konsekwencjach

    Więcej

    O demografii Społeczeństwo staje się coraz bardziej zaawansowane wiekowo, ale współczesne pokolenie 55-65-latków różni się od swoich rówieśników sprzed dekady. Chętniej podnosi swoje kwalifikacje, przyswaja nowe umiejętności i realizuje się zawodowo. Aktywizacja seniorów i otworzenie przed nimi rynku pracy to jedno z kluczowych wyzwań dla polskiej gospodarki. Wyzwanie, gdyż większość […]

  • Prawo pracy w dobie globalizacji

    Więcej

    Zmiana modelu funkcjonowania firm, ich ekspansja międzynarodowa, budowanie sieci na całym świecie, globalizacja zmienia sposób pracy doradców zajmujących się prawem pracy. Ich usługi coraz częściej polegają na przygotowaniu rozwiązań dla różnych krajów, które są potrzebne służbom HR międzynarodowych i globalnych korporacji do sprawnego zarządzania kadrami. Dyrektorzy HR przyznają, że zarządzanie […]

  • Twoja kariera zaczyna się tu i teraz

    Więcej

    SB: CEO for 1 Month – Prezes na jeden miesiąc. Skąd pomysł na ten program?                                                                       […]

  • Zawieranie nowej umowy na sprzedaż energii elektrycznej

    Więcej

    Podpisanie nowej umowy nie musi wiązać się z uciążliwymi formalnościami, stratą czasu, czy koniecznością odwiedzenia stacjonarnego Biura Obsługi Klienta. Warto jednak, szczególnie przy podejmowaniu decyzji o podpisaniu umowy z nowym sprzedawcą, znać swoje prawa i dokładnie przeanalizować przedstawioną ofertę, by nieświadomie nie zgodzić się na warunki gorsze niż dotychczasowe. Dostarczanie […]

  • Dlaczego warto skorzystać z leasingu? Czy warto posiadać go na własność? Jakie ograniczenia wynikają z leasingu IT?

    Więcej

    W powszechnej świadomości leasing samochodu czy maszyn stał się standardem. Jednak na motoryzacji oferta leasingowa się nie kończy. Obejmuje ona szereg inwestycji z rozmaitych sektorów takich jak rolnictwo, rynek medyczny czy budownictwo, a których definicje można sprowadzić do wspólnego mianownika „środków trwałych”. Leasingiem można również sfinansować sprzęt IT oraz oprogramowanie. […]

  • Branża leasingowa sfinansowała inwestycje o wartości blisko 50 mld zł

    Więcej

    Wyniki ogłoszone przez Związek Polskiego Leasingu pokazują, że branża leasingowa w 2015r. odnotowała 16,3 proc. wzrost wartości nowych kontraktów, dzięki sfinansowaniu aktywów o łącznej wartości niemal 50 mld zł. Leasing jest głównym, obok kredytu zewnętrznym źródłem inwestycji pracujących w gospodarce. Warszawa, 28.01.16: Związek Polskiego Leasingu podał, że w 2015 roku […]

  • Networking B2B

    Więcej

    Strategiczny NETWORKING Masz kogoś na biznesowym celowniku, ale wciąż poza zasięgiem? Nasi dziennikarze umożliwią Ci spotkanie z prawdziwymi rekinami! Powiedz tylko, kogo Ci trzeba do pełni sukcesu! Członkowie naszego zespołu redakcyjnego mają kontakt z liczącymi się postaciami świata biznesu, nauki czy polityki. W tym zawodzie kontakty, to podstawa sukcesu. Choć […]

Sprzedaż / Marketing

standard Wizualne młotki i werbalne gwoździe – jak dobry slogan i logo wpływają na odbiór marki?

Od sklepów na rogu i zakładów fryzjerskich dostępnych w każdym mieście, poprzez rozpoznawalnych producentów butów, samochodów i komputerów, aż po globalnych gigantów oferujących swoje produkty każdemu lub, wręcz przeciwnie, tylko nielicznym – większość przedsiębiorców w pewnym momencie dociera do momentu, w którym przestaje być anonimowy i zaczyna kształtować własną markę, […]

standard Jak bezpiecznie zmienić sprzedawcę energii elektrycznej?

Każdy konsument ma prawo do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Przed podjęciem decyzji warto jednak dokładnie przeanalizować przedstawiane nam oferty, by nieświadomie nie zgodzić się na warunki gorsze niż dotychczasowe. Miejmy świadomość, że nie zawsze zmiana odbywa się  na uczciwych zasadach, szczególnie kiedy w domu odwiedzi nas handlowiec oferujący niższą cenę […]

standard Różni ludzie w różnych sytuacjach różnie się zachowują

Powyższe zdanie często nazywane jest głównym mottem psychologii, które w prosty sposób uwypukla różnice pomiędzy ludźmi, ich unikatowość i indywidualizm. Jak to jest, że jesteśmy do siebie podobni, a jednocześnie tak zupełnie inni? Całe życie uczymy się tej ludzkiej wyjątkowości i odrębności, akceptacji dla decyzji i wyborów drugiego człowieka,  dla […]

standard Wakacyjna gorączka i spadek jakości obsługi klienta

Klient drugi raz nie zadzwoni – jak nie stracić klienta w biurze podróży Konkurencyjność rynku usług turystycznych sprawia, że klienci oczekują natychmiastowej i idealnej obsługi. Jeśli ich telefon nie będzie odebrany w ciągu kilku sekund lub pierwsza oferta nie będzie dokładnie dopasowana do preferencji – przejdą do konkurencji. Jak nie […]

standard Rośnie produkcja samochodów dostawczych

W okresie pierwszych dwóch miesięcy 2015 r., polskie fabryki opuściło 115 590 samochodów osobowych i lekkich dostawczych. Tym samym produkcja zwiększyła się o 18,8 proc. w stosunku do takiego samego okresu 2014 r. Fiat odnotował wzrost o 7,9 proc., Volkswagen o 6,3 proc., natomiast Opel aż o 82 proc. W […]

standard Karta informacyjna o zużyciu energii obowiązkowa

Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy o zmianie ustawy o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię. Projekt nowelizacji ustawy doprecyzowuje pojęcie karty, która jest dołączana do produktu. Będzie ona zawierała standardową tabelę informacyjną (w języku polskim), dotyczącą produktu wykorzystującego energię. Dostawca produktu musi dołączyć kartę do broszur […]

standard Instrumenty ochrony handlu

Wniosek o wszczęcie postępowania przeciwko nieuczciwej konkurencji ze strony dostawców z państw trzecich może złożyć grupa unijnych przedsiębiorstw lub ich stowarzyszenie branżowe, reprezentujące co najmniej 25% całości przemysłu danej branży w UE. Sposoby przeciwdziałania nadmiernemu importowi obejmują: środki antydumpingowe, antysubsydyjne i inne instrumenty ochronne. Jeśli producenci/eksporterzy z kraju trzeciego stosują […]

standard Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie

W 2014 roku w USA na reklamę wydano 181 miliardów dolarów, co odpowiada ponad 1/3 całego globalnego rynku reklamy. W przeliczeniu na jednego konsumenta daje to 567 dolarów, co także daje USA pozycję globalnego lidera – wynika z danych firmy badawczej Strategy Analytics. Polska ze średnią 60 dolarów zamyka pierwszą […]