Polecamy

  • Jak w 3 krokach zadbać o pracowników o najwyższym potencjale w Twojej firmie?

    Więcej

    Zarządzanie talentami jest proste – należy usuwać im kłody sprzed nóg. Jeśli jednak w Twojej firmie, podobnie jak w prawie każdej na świecie, nie brakuje wyzwań, to potrzebujesz mieć dobrze opracowany program wyłonienia, zmotywowania i utrzymania grupy o najwyższym potencjale. Bo to oni, awansując w górę lub w bok, będą […]

  • O przyszłości na rynku pracy… czyli o demografii, o cyfryzacji i o konsekwencjach

    Więcej

    O demografii Społeczeństwo staje się coraz bardziej zaawansowane wiekowo, ale współczesne pokolenie 55-65-latków różni się od swoich rówieśników sprzed dekady. Chętniej podnosi swoje kwalifikacje, przyswaja nowe umiejętności i realizuje się zawodowo. Aktywizacja seniorów i otworzenie przed nimi rynku pracy to jedno z kluczowych wyzwań dla polskiej gospodarki. Wyzwanie, gdyż większość […]

  • Prawo pracy w dobie globalizacji

    Więcej

    Zmiana modelu funkcjonowania firm, ich ekspansja międzynarodowa, budowanie sieci na całym świecie, globalizacja zmienia sposób pracy doradców zajmujących się prawem pracy. Ich usługi coraz częściej polegają na przygotowaniu rozwiązań dla różnych krajów, które są potrzebne służbom HR międzynarodowych i globalnych korporacji do sprawnego zarządzania kadrami. Dyrektorzy HR przyznają, że zarządzanie […]

  • Twoja kariera zaczyna się tu i teraz

    Więcej

    SB: CEO for 1 Month – Prezes na jeden miesiąc. Skąd pomysł na ten program?                                                                       […]

  • Zawieranie nowej umowy na sprzedaż energii elektrycznej

    Więcej

    Podpisanie nowej umowy nie musi wiązać się z uciążliwymi formalnościami, stratą czasu, czy koniecznością odwiedzenia stacjonarnego Biura Obsługi Klienta. Warto jednak, szczególnie przy podejmowaniu decyzji o podpisaniu umowy z nowym sprzedawcą, znać swoje prawa i dokładnie przeanalizować przedstawioną ofertę, by nieświadomie nie zgodzić się na warunki gorsze niż dotychczasowe. Dostarczanie […]

  • Dlaczego warto skorzystać z leasingu? Czy warto posiadać go na własność? Jakie ograniczenia wynikają z leasingu IT?

    Więcej

    W powszechnej świadomości leasing samochodu czy maszyn stał się standardem. Jednak na motoryzacji oferta leasingowa się nie kończy. Obejmuje ona szereg inwestycji z rozmaitych sektorów takich jak rolnictwo, rynek medyczny czy budownictwo, a których definicje można sprowadzić do wspólnego mianownika „środków trwałych”. Leasingiem można również sfinansować sprzęt IT oraz oprogramowanie. […]

  • Branża leasingowa sfinansowała inwestycje o wartości blisko 50 mld zł

    Więcej

    Wyniki ogłoszone przez Związek Polskiego Leasingu pokazują, że branża leasingowa w 2015r. odnotowała 16,3 proc. wzrost wartości nowych kontraktów, dzięki sfinansowaniu aktywów o łącznej wartości niemal 50 mld zł. Leasing jest głównym, obok kredytu zewnętrznym źródłem inwestycji pracujących w gospodarce. Warszawa, 28.01.16: Związek Polskiego Leasingu podał, że w 2015 roku […]

  • Networking B2B

    Więcej

    Strategiczny NETWORKING Masz kogoś na biznesowym celowniku, ale wciąż poza zasięgiem? Nasi dziennikarze umożliwią Ci spotkanie z prawdziwymi rekinami! Powiedz tylko, kogo Ci trzeba do pełni sukcesu! Członkowie naszego zespołu redakcyjnego mają kontakt z liczącymi się postaciami świata biznesu, nauki czy polityki. W tym zawodzie kontakty, to podstawa sukcesu. Choć […]

Sprzedaż / Marketing

standard Handlem detalicznym rządzą nowe technologie

Rozwój nowoczesnych technologii i rosnąca popularność smartfonów sprawia, że globalny handel detaliczny musi stawiać również na mobilność. Do 2015 roku 65 proc. populacji na świecie będzie korzystać z telefonu komórkowego, a 83 proc. stron internetowych będzie przeglądanych na tabletach i smartfonach. Zdaniem ekspertów Deloitte, światowym handlem detalicznym będzie rządziła także „szybkość”. Tempo […]

standard Rosyjskie embargo uaktywniło polski eksport

Polscy przedsiębiorcy w 2014 r. aktywnie rozwijali eksport towarów rolno-spożywczych objętych rosyjskim embargiem. Łączne dostawy tych towarów z Polski w okresie od stycznia do listopada minionego roku osiągnęły ponad 11 mld dolarów. Oznacza to wzrost o 4,5%. W sytuacji wprowadzonych przez Rosję ograniczeń, istotne znaczenie dla producentów towarów objętych embargiem […]

standard Klient zapisał się na newsletter?

Jest gotowy na pierwszą ofertę! Najlepszym czasem na nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem jest moment tuż po jego zapisaniu się na newsletter. Dlaczego? Ponieważ to wyraźny znak zainteresowania marką oraz jej produktami, a także sygnał gotowości na otrzymanie pierwszej oferty. Kampanie powitalne są jednym z najbardziej obiecujących rozwiązań w dziedzinie […]

standard 7 trendów w komunikacji marketingowej na 2015 rok

Spójna i jednolita komunikacja poprzez wiele różnych kanałów będzie kluczowym elementem udanego marketingu w 2015 roku. Marek Włodarczyk, dyrektor sprzedaży optivo  w Polsce, wymienia 7 trendów, na które firmy powinny zwrócić szczególną uwagę w nowym roku. 1.      Lifecycle Marketing Podstawową zasadą lifecycle marketingu jest dopasowanie całej komunikacji do indywidualnych preferencji […]

standard Tajemniczy klient wcale nie taki tajemniczy

Ponad 60% pracowników firm z różnych branż twierdzi, że z łatwością rozpoznaje audytora podczas badań typu „mystery shopping”. Większość przyznaje, że wpływa to na sposób obsługi, co z kolei odbija się na wiarygodności wyników badania – twierdzą analitycy ARC Rynek i Opinia. 74% badanych stwierdziło, że w ich firmie audyty […]

standard Konsumenci u rzecznika

W 2013 r. Polacy skarżyli się rzecznikom konsumentów najczęściej w sprawach związanych z zakupem obuwia, odzieży, sprzętu RTV i AGD oraz na świadczone usługi telekomunikacyjne – wynika z informacji UOKiK. Rzecznicy udzielili ponad 443 tys. porad. Niebawem prawa konsumentów mają być lepiej chronione dzięki dwóm nowym ustawom. Pierwsza z nich […]

standard Świeże spojrzenie na handel żywnością

Produkty świeże – owoce i warzywa, mięso, ryby, nabiał, wypieki – stanowią zwykle około 40% zysków łańcuchów zaopatrzeniowych. W dużym stopniu przyczyniają się także do wzmożonego ruchu i lojalności klientów. Kategoria świeżej żywności zawsze jednak była dość trudna w zarządzaniu, ze względu na niestabilność cen, fragmentaryzację dostawców, nietrwałość, czasem delikatność […]